hoe vind ik een baan als jager werken met probleemjongeren?

Ik zou graag werken met probleem jongeren op basis van mijn ervaring van vroeger ik heb het nodige mee gemaakt en weet dat ik daar door mijn kennis probleemjongeren kan helpen waar moet ik dan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
je bedoelt hartenjager?
ronron1212
11 jaar geleden
ga je op jaagt met ze?
ronron1212
11 jaar geleden
ik bedoel op jacht met ze
Ivana
11 jaar geleden
Alleen ervaring is niet genoeg. Voor een dergelijke baan moet je een pedagogische opleiding hebben of op andere wijze in die richting geschoold zijn.
Rieneke1
11 jaar geleden
ronron, in rotterdam heb je de munchhausen beweging; ze werken met baronnen en hartenjagers.
denk dat vs dat bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben toch benieuwd wat er nu bedoelt wordt met dat jagen.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of bedoel je dat je er met ze op pad gaat in het bos?

Antwoorden (1)

Als je dat echt graag wil zou je voor jezelf kunnen beginnen. Je moet wel goed opgeleid zijn.